Sergio Camblor: Ye'l pueblu de La Espesura de La Cerezal. La semeya ta tomá desde la curva debaxo mio casa.
Miguel Ángel García Suárez: Hola Xulio y demás collacios. Esta semeya ye la entrá a La Cerezal. La casa que queda a la mano baxo la carretera paezme que ye de los padres d'un chaval de cuando yo, que se llama Severo: Y el pueblu que se ve al fondo ye La Espesura. Un saludu pa toos.
Esteban Carcedo Roces.- Hola Xulio: La foto actual ta sacá desde El Vericiusu, y el pueblu que se ve ye La Espesura, dambos en La Cerezal.
Abel de la Cerezal: El Cantu la Bornaína. ¡Uf!. Veo La Espesura desde el Leru o Lleru (como quieras, Xulio ), cuando dobles la curva de La Bornaína y paez que los cientos de kilómetros que me separen xeográficamente o los yá numerosos años que toi ausente del "llau derriba", acaben de borrase d'un plumazu, y, a mou de puerta interestelar del corazón, vuelve a invadime esa vieya y agradable sensación de "tar en casa", que sólo te devuelven determinaos sitios de la to infancia. Cuéntalo mui bien Xuan Bello cuando nos relata qu'algunos emigrantes de Tineo, de los 60, n'Europa, sólo teníen la sensación de tar llegando a casa cuando empezaben a baxar La Cabruñana. A mí tola vida me pasó lo mesmo colos túneles de Villa. Viniere d'onde viniere, nin los túneles d'El Huerna, nin les cases de Ranón. Sólo al entrar a la Cuenca pelos túneles de Villa se me ponía la piel de gallina. Home, más intenso yera yá cuando calabes a La Muezca de la Bobia, o al cantu de la Bornaína (foto). Supongo que a vosotros, los de Peraveles, pasábavos con El Cantu les Mates, o la curva de la Iglesia, yo qué sé...... Bueno, nun m'enrollo más. Aprovecho pa date la n'horabona por esa páxina tan guapa que sacasti de la fardela. Pa los que tamos lloñe siempre nos reconforta mirar de vez en cuando. Saludos desde Mallorca. Abel (Sobrín de Lini).
Demelsa González Viña: La semeya d'esta vez préstame porque namás vela paecíame conocelo, porque nun fai muncho que fui yo a conocer estos pueblos que nun conocia, un día tando aquí falando con los guajes d´aqui, fuimos a que me lo enseñaran. Y esto ye La Espesura, na Cerezal. Un saludu.

Dende peraveles.com queremos felicitar sinceramente a estos cinco bonos veceros, porque supieron contestar acertadamente a la entruga que se planteaba sobre la semeya de l'anterior portada, y de manera especial queremos sopelexar la nuestra allegría pol mensaxe tan emotiva y artísticamenteb redactáu pol nuestru collaciu Abel, que dende la llonxana isla mediterránea de Mallorca nin puede nin quier escaecer el so naguáu y maternal valle astur de La Cerezal. Recibi, Abel, dende la to tierra, un perfuerte abrazu de tola vecería peraveliego.